دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل
سامانه‌ها و وب‌سایت‌های دانشگاه
پیام تبریک سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت عید سعید فطر.

پیام تبریک سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت عید سعید فطر.

23 اردیبهشت 1400
6143
پیام تبریک سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت عید سعید فطر.

پیام تبریک سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت عید سعید فطر.

پیام تبریک سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت عید سعید فطر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر اکبر حاجی زاده مقدم سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت عید سعید فطر پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

أللّهُمَّ أهْلَ الکِبریآء وَالعَظَمَة وأهلَ الجُودِ وَالجَبَروتِ وَأهلَ العَفْوِ وَالرَّحْمَة

رمضان،زیباترینجلوهارتباطانسانبامعبودباری‌تعالیونمودروشنیازگشایشدرهایرحمتبهرویمومناناستوبیشکآنانکهبرکترمضانرابهدلوجانفراخواندند،اکنونباقلبیآکندهازایمانوباور،عیدفطررابهسرورمینشینند.رمضان،موعدارزشمندیازگشایشدررحمتخداوندگارمهربانعالمبودهتامعصیتهارنگبخششگیردوبارهتوشهایازمغفرت،عیدسعیدفطرراجشنبگیریم.

عید سعید فطر، پاداش خداوند متعال به مؤمنان،روزه داران و شب زنده دارانی است که توفیق عبادت و بندگی در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در کارنامه اعمالشان به ثبت رسانده اند و به تهذیب و تزکیه نفس خود پرداختند. فطر، عید اولیاء الله و روزه دارانی است که گوی سبقت را از دیگران ربوده اند و در این روز فرا خوانده می شوند تا جوایز و هدایای آن را دریافت کنند.

بی تردید سعادت و سرافرازی ابدی از آن کسانی است که همه عمر چون ایام این ماه مبارک، اندیشه عبادت پروردگار منان و خدمتگزاری و مهربانی به خلق او دارند.

اکنون پس از یک ماه عبودیت، نیایش و پرستش خالصانه؛ ماه مبارک رمضان، ماه نزول رحمت الهی، ماه نزول قرآن، ماه نسیم بهشتیو ماه زمزمه های حیدری را وداع می گوییم و در استانه عید سعید فطر، روز بشارت آمرزش گناهان، روز بازگشت انسان به فطرت خود، که مقارن با حلول ماه شوال که سرآغازی نو برای روزی نو، انسانی نو و استمرار تهذیب نفس برای نیل به مقام جانشینی الهی است.

عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است.

بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) در تبیین معنای عید واقعی می فرمایند: عید واقعی آن وقتی است که انسان رضای خدا را به دست بیاورد، درون خود را اصلاح کند.

مقام معظم رهبری نیز می فرمایند:ماه رمضان و عید فطر هنگامی مبارک خواهد بود که مسلمانان بتوانند از این فرصت برای خودسازی و به وجود آوردن حیات طَیّبه در نفس خویش استفاده کنند.

عید فطر به راستی که روز عزیز و خجسته ای است، روزى است که خداوند آن را از میان دیگر روزها بر گزیده است و به بندگان ناچیزش اجازه داده تا در این روز نزد حضرت او گرد آیند و بر خوان کرم او بنشینند و ادب بندگى بجاى آورند.

اینجانب، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های همکاران و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، عید سعید فطر را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) و همه مسلمین جهان و همکاران دانشگاهی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همکاران را مسئلت می نمایم.

امیدوارم بهره معنوی فراهم آمده در این ماه مبارک ره توشه ای ارزشمند برای روزهای زندگی و سرای باقی باشد.

اکبر حاجی زاده مقدم

سرپرست دانشگاه

روابط عمومی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل

https://ausmt.ac.ir/n/260