دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل
سامانه‌ها و وب‌سایت‌های دانشگاه
برگزاری مراسم شانزده آذرماه 1400 (روز دانشجو)

برگزاری مراسم شانزده آذرماه 1400 (روز دانشجو)

20 آذر 1400
5227
برگزاری مراسم شانزده آذرماه 1400 (روز دانشجو)

برگزاری مراسم شانزده آذرماه 1400 (روز دانشجو)

مراسم بزرگداشت روز دانشجو سه شنبه 16 آذر ماه هزارچهارصد با حضور ریاست محترم، اساتید، کارکنان و جمعی از دانشجویان دانشگاه و با پخش زنده مراسم در صفحه مجازی دانشگاه برگزار گردید.

جشن روز دانشجو با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. در ابتدای مراسم آقای دکتر اکبر حاجی زاده مقدم سرپرست دانشگاه ضمن تبریک روز 16 آذر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز حماسی، دانشجو را چشم بیدار و مغز متفکر جامعه دانستند. ایشان در ادامه با توجه به جنگ نرم گسترده ابرقدرتها و دشمنان انقلاب اسلامی ، هوشیاری و ولایت پذیری قشر جوان جامعه به ویژه دانشجویان را امری مهم برشمردند.

   

در ادامه مراسم نیز نماینده تشکل‌های دانشجویی آقای سید محمد حسین صفی نیا پس از تبریک روز دانشجو به حضار، درخواست ها و پیشنهادات دانشجویان را در خصوص آموزش مجازی، تغذیه، خوابگاه و ارائه کارگاه‌های برخی دروس عملی گذرانیده شده مطرح کردند. سپس آقای دکتر حاجی زاده مقدم، از روند پیگیری مطالبات دانشجویان توسط مسئولان شهرستان و تلاش برای محقق شدن مطالبات برحق دانشجویان خبر دادند.

       

در پایان این مراسم از دانشجویان برگزیده و برتر دانشگاه در عرصه های علمی و پژوهشی با اهداء لوح تقدیر و جوایز تقدیر به عمل آمد. در پایان نیز فیلمی از فعالیت دانشجویان در دوران حضوری و عملکرد آن ها پخش شد.

       

https://ausmt.ac.ir/n/521