دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل
سامانه‌ها و وب‌سایت‌های دانشگاه
پیام تبریک دکتر اکبر حاجی زاده مقدم سرپرست دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

پیام تبریک دکتر اکبر حاجی زاده مقدم سرپرست دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

21 بهمن 1400
4330
پیام تبریک دکتر اکبر حاجی زاده مقدم سرپرست دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

پیام تبریک دکتر اکبر حاجی زاده مقدم سرپرست دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

پیام تبریک سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی (22 بهمن)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر اکبر حاجی زاده مقدم سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل در پیامی، فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت قهرمان ایران و جامعه فرهیخته دانشگاهیان، تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ

22 بهمن و ورود به چهل و سومین سال انقلاب اسلامی را در شرایطی گرامی می‌داریم که ایران اسلامی قوی تر، بالنده‌تر و مقتدرتر از همیشه تاریخ، استوار و سرفراز با پشتوانه مردمی و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر بلندای عزت و افتخار ایستاده است.

یاد و خاطره شهیدان سلحشور دوران مبارزات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای امنیت و حرم را گرامی می‌داریم که جانفشانی و ایثارگری آن‌ها و خانواده‌های این عزیزان، پشتوانه به ثمرنشستن و تداوم مقتدرانه انقلاب اسلامی است.

22 بهمن یادآور حماسه ملتی است که پس از سالها مجاهدت و مبارزه علیه جهل، استبداد، خودکامگی و وابستگی، با سردادن شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بذر امید و بیداری را در دل آزادی خواهان و عدالت طلبان خسته از ظلم و ستم در سراسر جهان بارور کرد.

بی شک پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57، برافروزی شعله باور در نهاد تمامی آزادی خواهان جهان و درک برتری حق بر باطل در تمامی جوامع و مذاهب بود و بی تردید استقامت مثال زدنی و سربلندی مردم بزرگ ایران اسلامی با وجود تلاش های برنامه ریزی شده ی دشمنان اسلام، امروز آن چنان شکوه و عظمتی یافته است که تکیه گاه و الگوی مظلومان در سراسر جهان شده است.

انقلاب شکوهمند اسلامی فرهنگی‌ترین انقلاب تاریخ معاصر در پرتو اعتقاد مردم به رهبری امام خمینی (ره) و تکیه بر ایمان به خدا، خودباوری و ایثار است که زمینه‌ساز تحقق آرمان‌های بزرگ بر بستر دین و اخلاق شد.

بدون شک، در این اقدام انقلابی بزرگ، جامعه دانشگاهی از همان روزهای آغازین مبارزه، نقش بسیار موثری را ایفا کرد و در کنار دیگر اقشار با ایثار و از جان گذشتگی برای ایجاد پایه های محکم انقلاب اسلامی مبتنی بر دین، ایمان و آرمان های اسلامی اهتمام ورزید.

اکنون در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که همچنان دشمنان به شیوه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در پی ممانعت از تحقق اهداف نظام، بالندگی و پیشرفت کشور هستند، وظیفه ما به عنوان قشر فرهیخته دانشگاهی و الگوساز جامعه، این است که بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب را سرلوحه فعالیت ها قرار داده و ضمن تشریح تاریخ انقلاب اسلامی به نسل جوان در جهت تولید علم و دانش، گسترش مرزهای دانش، دیپلماسی علمی، ارتقای جایگاه علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و ارتقای هویت دینی و ملی به شکلی مطلوب و ویژه بکوشیم.

 

اکبر حاجی زاده مقدم

سرپرست دانشگاه

روابط عمومی دانشگاه

https://ausmt.ac.ir/n/584