دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل
سامانه‌ها و وب‌سایت‌های دانشگاه
پیام تبریک سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت آغاز دهه مبارکه فجر

پیام تبریک سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت آغاز دهه مبارکه فجر

11 بهمن 1400
4633
پیام تبریک سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت آغاز دهه مبارکه فجر

پیام تبریک سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت آغاز دهه مبارکه فجر

پیام تبریک سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت آغاز دهه مبارکه فجر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر اکبر حاجی زاده مقدم ، سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت دهه مبارک فجر با صدور پیامی، ایام غرور آفرین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

 در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا (اسرا -81)

حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است.

انقلاب اسلامی سرآغاز یک نهضت بزرگ، بی سابقه و مبتنی بر تعالیم نبوی می باشد که توانسته است با رشادت های مردان خود، مقبولیتی فراگیر کسب کند.
دهه مبارک فجر سرآغاز انعکاس پیام راستین، آزادی خواهی و استکبار ستیزی در صحنه جهانی بود که به یاری خداوند تبارک و تعالی و به دست مردمی  غیور رقم خورد که سلطه سال ها ظلم و ستم شاهنشاهی در این سرزمین رودی خروشان از بیداری و عدالت خواهی را در بطن و وجود آنها جریان ساخت و با خون های عزیزان بسیاری این رود جان گرفت و درخت تنومند انقلاب اسلامی را  به ثمر نشاند که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری افتخار و سربلندی و شکوه کشورمان را به عنوان یکی از کشورهای تاثیرگذار منطقه و جهان شاهدیم.
کلام الهی و الفجر و لیال عشر، نوید بخش پگاه روشن پیروزی است و خدای متعال را شاکریم که اینک ملت غیور ایران چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد.

این ایام یاد آور اراده پولادین مردمی بود که با توکل به خدای متعال توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند.
یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی، خودباوری، استقلال طلبی و عزت و اقتدار بود به گونه‌ای که که به برکت این انقلاب شکوه‌‌مند، ملت ما در عرصه‌های علمی بسیاری پس از انقلاب اسلامی پیروز و سرافراز شد و در کنار این سرافرازی و پیروزی، نام بلند ایران در بسیاری از عرصه‌های جهانی در میان کشورهای پیشرفته قرار گرفت.

رسالت امروز جامعه علمی و دانشگاهی دفاع  از آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری جهت تلاش و مجاهدت آگاهانه و هوشیارانه در مسیر پیشرفت های پژوهشی و علمی و استفاده از فرصت های بی نظیر دانشگاهی و پژوهشی در کسب استقلال و اقتدار دانش در زمینه های مختلف در عرصه های جهانی و منطقه ای است تا این درخت شکوهمند انقلاب روز بروز تنومند تر و پربارتر شود همانطور که این شکوه و سربلندی بارها و به ویژه در دوران تحریم های ظالمانه بر کشور و ملت عزیزمان به جهانیان نشان داده شد.

اینجانب فرا رسیدن ایام فرخنده و مبارک، دهه فجر را به تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران و به خصوص اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل تبریک و تهنیت عرض می نماییم و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بهمن 57، با آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق نموده و امید آن دارم که با همدلی و وحدت بیش از گذشته در عرصه علم و سازندگی رو به سوی افق‌های روشن حرکت نماییم و با تلاش مضاعف در جهت تهذیب، خود سازی و علم اندوزی در ارتقای سطح علمی در پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی مثمر ثمر باشیم.

اکبر حاجی زاده مقدم
سرپرست دانشگاه

روابط عمومی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل

https://ausmt.ac.ir/n/573