دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل
سامانه‌ها و وب‌سایت‌های دانشگاه
پیام سرپرست دانشگاه، دکتر اکبر حاجی زاده مقدم به مناسبت روز جهانی قدس

پیام سرپرست دانشگاه، دکتر اکبر حاجی زاده مقدم به مناسبت روز جهانی قدس

16 اردیبهشت 1400
5315
پیام سرپرست دانشگاه، دکتر اکبر حاجی زاده مقدم به مناسبت روز جهانی قدس

پیام سرپرست دانشگاه، دکتر اکبر حاجی زاده مقدم به مناسبت روز جهانی قدس

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

"مسئله فلسطین، مسئله اول جهان اسلام است"

 "روز قدس، روز قدرت اسلام است."      امام خمینی(ره)

روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است.

روز قدس نمادی از تعهد همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است. امام خمینی(ره) با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، این روز را به نمادی از آزادی خواهی و حق طلبی تبدیل کردند.

این روز بزرگ، فریاد مظلومیت و دادخواهی مردم دربند و آوارگان فلسطینی از جور و ستم و بیداد رژیم ضدبشری، کودک کش و جنایتکار صهیونیستی است که  قریب به 70 سال از حیات ننگین خود، منشاء قتل عام‌ها، آوارگی‌ها، جنایات علیه بشریت و جنایت جنگی بی‌شماری شده و آوارگی میلیون‌ها فلسطینی و حبس و شکنجه‌های غیرانسانی هزاران انسان مظلوم را سبب شده است.

روز قدس، روزمقاومت مستضعفان عالم علیه مستکبران است. روزی که با حضور همه مسلمانان جهان از چهره کریه صهیونیست کودک کش، آمریکای جنایتکار وهم پیمانان آنها پرده بر داشته می شود و پوشالی بودن حمایت از حقوق بشر را به بهترین شکل ممکن به تصویر می کشد.

 

حمایت از فلسطین و آرمان قدس شریف راهبرد خدشه ناپذیر جهان اسلام و ملت‌ها و جوامع حق طلب، آزادیخواه و ظلم ستیز است و آنها در جبهه‌ای واحد و مقتدر اجازه نخواهند داد توطئه‌های نظام فرعونی آمریکا و دولت‌های مرتجع، خبیث و منفور حامی رژیم جلاد صهیونیستی در منطقه، موجبات نابودی فلسطین مظلوم و مقاوم را فراهم آورند.


یوم‌الله قدس روز دمیدن خون تازه در رگ‌های امت اسلامی و برافراشته‌تر کردن پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی و مقاومت توأم با امید و معنویت تا آزادی فلسطین و محو کامل غاصب قبله اول مسلمین و جرثومه فساد یعنی رژیم جعلی، کودک‌کش و نژادپرست صهیونیستی است. بی‌شک پاس داشت موضوع فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعی و در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است، امسال در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری شایسته و گسترده راهپیمایی سراسری؛ فضای مجازی بستر مناسبی است برای اینکه مسئله مقاومت و مبارزه با مستکبرانی چون رژیم صهیونیستی در این فضا به اشتراک گذاشته شود و فریاد استکبار ستیزی مردم میهن اسلامی به گوش جهانیان برسد.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت روز جهانی قدس و محکومیت جنایت‌های رژیم سفاک و صهیونیستی اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین، همراه با مردم مومن و روزه‌دار شهرستان آمل با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای عزیز و شهدای جبهه مقاومت تجدید میثاق کرده و از مردم شریف استان می‌خواهیم که با فعالیت‌های متنوع فرهنگی توام با رعایت توصیه‌های بهداشتی، حمایت خود را از آرمان آزادی قدس شریف به گوش جهانیان برسانند.

 

دکتر اکبر حاجی زاده مقدم

سرپرست دانشگاه

روابط عمومی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل

https://ausmt.ac.ir/n/254